24 iunie 2013

Traiesc, deci n-am murit :))

Desi cei mai multi credeau ca am cazut intr-o fantana, am fost calcat de tren
 sau mancat de canibali,totusi traiesc si ma voi ocupa in continuare de blogdeprost.















Nu am mai postat deoarece intre orele de studiu, datul la buci, betiile crunte pana dimineata si prostiile ce le faceam in acea noapte,
constipatie, diaree, problemele cu politia,

ori incercari de a scapa cu bine avand ocupatia de amant,

nu mai aveam timp sa incarc pozele avand la dispozitie un net numit ai-timp-sa-o-futi-pe-vecina-pana-ce-iti-incarc-eu-pagina .

Partea buna este ca de acum voi avea tot timpul din lume pentru a posta, avand la dispozitie si un folder plin de poze. Voi avea timp sa postez poze aici, pe pagina de facebook, sa va mai zic un banc bun, sa va mentin buna dispozitie, si sa mai fac nebunii si mai mari. 
PS: nu uitati, puteti sa-mi trimiteti oricand poze cu momente funny ce le surprindeti. Sau cu voi in cele mai incredibile situatii, oricand puteti deveni vedeta! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...